Na pravidlech hry není nic komplikovaného: Začínající hráč se zeptá svého souseda po levici, jestli má určitou barvu a číslo. V případě, že otázaný má alespoň jednu z nich, odpoví: „ano“ a stane se dalším, kdo položí otázku sousedovi po své levici. Pokud ale otázaný nemá ani barvu, ani číslo, odpoví „ne“ a stejná otázka je namířena pro jeho souseda po levici.
Pokud se někdo domnívá, že vydedukoval tajnou kombinaci soupeře, může - když na něj padne řada - oznámit jméno soupeře a kombinaci (barvu i číslo). Pakliže se trefil, soupeř vypadává ze hry a hráč, který správně odpověděl, ještě navíc pokládá další otázku. Pokud se ale zmýlil, vypadává ze hry a nesprávně obviněný soupeř nyní pokládá otázku (svému sousedovi po levici).
Tahle hra nahrává mnoha machinacím, které jsou dovolené: můžete svým soupeřům radit, jaké otázky mají pokládat. Klidně jim můžete připomínat, kdo co odpověděl, a klidně si můžete vymýšlet.
Obsah:
6 figurek magnetických věží sestávajících ze dvou částí
Pravidla v němčině, angličtině, francouzštině a v italštině
Hra je určená pro 2,6 hráčů od 10 let a je jazykově nezávislá (herní materiál je bez textu).
(vyhrazujeme si právo měnit tyto popisy a specifikace bez předchozího upozornění)