Obchodní podmínky
Kupující (zákazník) vytvořením objednávky v internetovém obchodě www.ostrov-her.cz akceptuje obchodní podmínky pro dodávky zboží zde uvedené prodávajícím (dodavatelem).
Dodavatel a provozovatel internetového obchodu www.ostrov-her.cz
Ivana Svítková
Dobříšská 444
Hostomice 267 24
Česká republika
IČ: 71018689
Bankovní spojení: 1014103048/6100
Kontakt:
tel.: +420 775 421 349
email: info@ostrov-her.cz
Dodavatel není plátcem DPH.
Zákazník:
Fyzická nebo právnická osoba, která uskuteční objednávku zboží z nabídky webových stránek www.ostrov-her.cz .
1) Ochrana osobních údajů
Osobní údaje zákazníků, které zákazník uvede v objednávce produktu, dodavatel nepředává žádné další osobě. Nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce internetového obchodu www.ostrov-her.cz, pokud se zákazník neregistruje uživatelský profil. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží, a služba Ověřeno zákazníky portálu Heureka (pouze jméno a email).
2) Registrace – uživatelský profil
Zákazník si může zřídit zdarma Uživatelský profil, kde uvede jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění budoucích objednávek zákazníka. Registrovaný zákazník může využívat výhod, které nabízí Věrnostní program. Osobní údaje registrovaných zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu www.ostrov-her.cz. Údaje, které dodavatel o zákazníkovi uchovává a zpracovává, může zákazník kdykoliv změnit, a to po přihlášení do uživatelského profilu. Svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení může registrovaný zákazník kdykoliv odvolat, a to tak, že na hlavní stránce zadá svůj email do políčka odběr novinek a použije tlačítko odhlásit. Odhlášení lze také provést zasláním emailové zprávy s žádostí na info@ostrov-her.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů může registrovaný zákazník kdykoliv odvolat, a to zasláním emailové zprávy s žádostí na info@ostrov-her.cz nebo tuto skutečnost oznámí dodavateli telefonicky.
Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.
3) Objednání zboží
Objednání zboží je možné provést elektronicky nebo telefonicky (na číslo uvedené v kontaktech). Potvrzení objednávky zákazníkem je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena v moment doručení závazného potvrzení objednávky ze strany dodavatele. Objednávka slouží k rezervaci zboží. Potvrzení o přijetí objednávky do systému není potvrzení objednávky. Dodavatel po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží potvrdí objednávku zákazníkovi. Od tohoto momentu mezi zákazníkem a dodavatelem vznikají vzájemná práva a povinnosti jsou pokládána za závazná pro obě strany, pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době potvrzení. Za podstatné podmínky se považuje zejména předmět objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.
Uzavřením kupní smlouvy zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je zákazník dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
4) Storno objednávky
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Dodavatel si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, dodavatel bude neprodleně kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že zákazník zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření kupní smlouvy nedojde.
5) Způsoby úhrady
Veškeré způsoby úhrady ceny zboží je možné zvolit při výběru dopravy. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad a návod k použití výrobku. Instalace zboží, nebo montáž nejsou součástí kupní smlouvy. V obchodě www.ostrov-her.cz je možné hradit zboží níže uvedenými způsoby:
- Platba předem na účet dodavatele - Zákazník obdrží předem při potvrzení objednávky veškeré informace k platbě, vč. čísla účtu a variabilního symbolu, který platbu identifikuje. Částku zákazník uhradí převodem z účtu, poštovní poukázkou - složenkou nebo vkladem hotovosti na účet 1014103048/6100. Zboží bude expedováno po obdržení platby na bankovní účet v nejbližším možném termínu, obvykle do 24 hodin.
- Dobírka - Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím smluvní zásilkové služby (Česká pošta, DPD, Zásilkovna, Úloženka) a při převzetí zboží zákazník uhradí částku v hotovosti.
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území celé České republiky. Zásilka je obvykle doručena do 5 pracovních dnů od jejího odeslání dodavatelem. Rychlost doručení závisí na přepravci (Česká pošta, DPD, Úloženka nebo Zásilkovna.cz), kterého si vybere zákazník při tvorbě objednávky. O odeslání zboží je zákazník informován e-mailem. Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné dalších balíků je v tomto případě na náklady dodavatele. Přehled způsobů dodání včetně poplatků je uveden v sekci Doprava.
Zákazník je povinen objednané zboží převzít a prohlédnout si jej bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
7) Záruční doba
V zásilce je vždy přiložen daňový doklad, který slouží i jako záruční list. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak, a začíná běžet ode dne předání zboží zákazníkovi. Dodavatel poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, ale nevztahuje se na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
8) Odstoupení od smlouvy
Zákazník má právo v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být oznámeno dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu info@ostrov-her.cz, nejpozději poslední den 14 denní lhůty od převzetí. Při odstoupení je nutné uvést číslo a datum objednávky a poslat zásilku zpět na kontaktní adresu dodavatele, a to nejdéle ve 14 denní lhůtě od svého oznámení. Dodavatel doporučuje zboží poslat doporučeně a pojistit ho, neboť neručí za ztrátu zboží způsobenou přepravcem. Zboží na dobírku dodavatel nepřevezme.
Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.
Kupní cena nebo její část bude zákazníkovi vyplacena v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 14 dnů po doručení zboží dodavateli, a to převodem na účet zákazníka nebo formou složenky. Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit také v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.
9) Reklamace
V případě, že zákazník zjistí, že zboží, které obdržel, je poškozené či nefunkční, zašle řádně zabalenou a kompletní zásilku (včetně příslušenství, veškeré dokumentace, dokladu o koupi / daňového dokladu) s podrobným popisem závady a kontaktními údaji kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo) na adresu dodavatele. Dodavatel doporučuje zboží poslat doporučeně a pojistit ho, neboť neručí za ztrátu zboží způsobenou přepravcem. Zboží na dobírku dodavatel nepřevezme. Ihned po převzetí zboží bude dodavatel zákazníka informovat o převzetí zboží do reklamace a o vyřízení reklamace bude dodavatel zákazníka informovat e-mailem, případně telefonicky. Samotná reklamace bude vyřízena do 30 dnů od převzetí (pokud nedojde k jiné dohodě mezi dodavatelem a kupujícím). Vadné nebo poškozené zboží vymění, vrátí kupní cenu nebo nabídne slevu na zboží.
Dodavatel upozorňuje, že nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
Obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2014 do odvolání.
V případě změny obchodních podmínek, jsou za závazné brány ty, které byly platné v den nákupu zboží.